140

God kväll!
I lördags hade vi manly dam day, en dag som Carro och hennes kompisar kommit på. I alla fall så åkte vi ut till en damm i manly och satt där, drack och åt gott. Började dock regna lite men det gjorde inget för vi hade ett tält. Väldigt rolig dag. Vi kom dit kanske halv tolv och kom hem runt ett/två tror jag, så en väldigt låång men härlig dag;)

Jag var rätt klumpig dock... Innan vi ens börjat dricka lyckades jag halka på en sten när jag skulle gå upp ur vattnet. Fick ett blåmärke och en bula på smalbenet och skrapsår på knät :( Buhu! Sen när vi gick till ett annat ställe så var det vita målade streck på marken, trodde jag ja! Det visade sig vara stoppgrej som jag gick rakt in i och bröt tån... Haha okej kanske inte bröt tån riktigt men ont gjorde det! Det roliga var att Ca-Ca gjorde samma sak! Ouuuupsi.

Igår gjorde vi inget. Jag har blivit sjuk.... Igen... Typ fjärde gången på 4 månader nu, helt sjukt. Emelie och Jonte åkte hem igår också...

Och idag har jag typ bara legat och dött. Har inga krafter alls. Gick till affären och var helt slut när jag kom tillbaka. Sen lagade jag pannkakor till middag och det tog verkligen på krafterna. Somnade till och med till filmen och jag brukar aldrig somna när jag kollar film! Aja gäller att vila upp sig riktigt ordentligt så jag är redo för australia day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0