132

Hej!
Ett bra tag sen sist... Okej så:

Lördag: jag och Carro åkte till pilates. Sen vidare till Palm beach där vi solade, grillade och spelade kubb med lachlans familj. Riktigt kul! Sen på kvällen kom mamma, tom, Nic och matt över. Matt blodade ner hela mattan, tog sönder kruka och smällde dörren på mina fingrar som nu är blåa. Haha matt the destroyer.

Söndag: tog vi det bara lugnt. Snaskade och kollade på film.

Måndag: stranden

Tisdag: äckligt varmt! 43 grader och i solen kunde det vara upp till 50 grader!! Helt sjukt! Spenderades på stranden i alla fall med att bada varje 10:de minut. Vi gick och åt kinamat där det fanns aircon! Wihoo. Natten var inte rolig! Hade vatten krig innan vi gick och la oss för inge kunde sova så man var helt blöt. Duschade i iskallt säker 3 gånger men direkt när man lägger sig igen så blev man varm :( så tillslut fick jag nog och duschade med alla mina lakan och gick och la med helt blöt. Dååå kunde jag i alla fall somna!

Onsdag: steg upp tidigt och åkte till fishmarket med Lach, Jonte och tom. Lite kul. Sen på kvällen grillade vi lite gott.

Torsdag: kommer inte ihåg vad vi gjorde på dagen men på kvällen åkte vi i alla fall till lachlans föräldrar och grillade fisken och åt annat gott. Riktigt mumsigt.

Fredag: vi låg på stranden. Sen åkte vi in till city och gick och åt på en mexikansk restaurang med matt, Nic, anso och hennes kille. Var så sjukt varmt där inne och tror jag aldrig varit så mätt i hela mitt luv men det var sjuuuukt gott!!

Lördag: mammas födelsedag :) jag och systrarna åkte till warringah mall först och köpte ett pandora armband till mamsen och en chockladtårta. Sen gick vi ut och åt frukost. Efter gick vi till stranden och låg där nån timma. Och tillslut var det dags för mamma och tom att åka hem :(( jag följde med till flygplatsen. Jätte sorgligt! Alla i vår familj är så blödiga så det var ett stort gråtkalas... Men kommer hem snart så då får jag se dom igen :)
När vi kom tillbaka gjorde vi potatisgratäng och grillade kött. Mamma hade även lämnat en överraskning till oss! Två stoooora påsar med Ostbågar!!!!!! Jag och Carro blev hur glada som helst :D mums.

Och nu är det söndag. Vi har städar imorse och de andra ska nog åka in till city men jag vet inte om jag orkar faktiskt. Kunde inte somna igår så är trött och har huvudvärk :( hoppas jag inte får Tompas förkylning bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0