122

Halloj.
Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå... För klockan 11 åker jag till city för att träffa älskade Stine!!!!! Hur glad som helst är jag! Har inte sett henne på över en månad ju! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det ordnar sig alltid. Ska bara bli så himla kul, saknat henne som tusan.

Idag gick jag ner till stranden och sprang lite. Har verkligen inte den bästa kondisen men det ska ändras ;) sen kom jag hem och dom här hemma hade fått något fnatt och skulle köra olika stationer med övningar så joinade det. Känns riktigt skönt just nu. Har dock lite träningsverk i benen från pilates :P imorgon blir det förhoppningsvis samma sak igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0