The beginning

Helgen har varit helt underbar faktiskt!
Fredags var vi på en bar och kollade matchen, vi förlorade dock!:(( sen gick vi ut till ett annat ställe och dansade några timmar, hade superroligt!
På lördagen vaknade jag tidigt och fick skypa med födelsedagsbarnet Lollo:) saknar henne, jupp!

Sen åkte vi till city och åt lunch, drack lite, drack lite till och gick och åt middag. Jag är så fascinerad över hur stora och höga byggnaderna är här. Hur coolt som helst!

Och idag har vi legat i parken och bara latat oss. Hur härlig helg som helst!!
I
Haha måste berätta om äckligaste drömmen jag hade igår... Drömde om att det var giftiga spindlar överallt i min säng så låg typ mellan sömn och vakenhet hela natten. En såg ut som den var gjord av gelegodis typ och var genomskinlig. Haha och jag är inte ens rädd för spindlar... Får hoppas på lite bättre sömn denna natt ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3592001/images/2012/pic_505f9af29606ee778f93a4a4.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3592001/images/2012/pic_505f9afc9606ee7746d030de.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0