Onsdag

Hej!
Var på stranden i två timmar idag men det började blåsa så det blev lite kyligt.

Har inte gjort något speciellt de senaste dagarna. Igår var det mulet så gick till parken och läste en bok. Har även börjat ta promenader när jag vaknar för att aktivera mig lite. Blir lite långtråkigt när man inte har så mycket att göra, eller egentligen har jag alla möjligheter i världen men inte så roligt när man är ensam.

Längtar tills jag ska börja resa men är även livrädd och får lite panik ibland... Ibland ångrar jag mig men det är bara rädslan som spökar. Funderar på vart jag ska åka, tror jag kommer bo i city först för att känna av lite. Har ju syster och Lachlan nära då om det skulle vara något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0