Goooo Manly!!

Ligger i sängen och vägrar att gå upp, så seg och trött. Ska vara mulet och regna idag :((

Haha igår åkte jag till warringha mall! Kan säga att jag för det mesta bara kände mig förvirrad. På bussarna så står det inte vilken hållplats som kommer upp next så man får gissa sig fram vart man ska hoppa av. JAg hade dock tur för det var flera andra som skulle av på samma ställe.
Sen har vi mallet, det är typ runt och det kändes verkligen som att jag fick i cirklar och var för det mesta helt lost! Haha men det var skönt att göra något annat. Hittade däremot bara en kofta och några smycken så ska göra ett nytt försök på torsdag. Då kanske man känner igen sig lite iaf;) haha

Annars då? Idag är det äntligen fredag!! Tjohoo. Ska ut och äta sen spelar manly så det blir att kolla på det:) får se om det även blir någon utgång efteråt. I'm so exited for this weekend!!
Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0