God natt!

God natt!
Kom precis hem ifrån dee why hotel med ca-ca. Har druckit ätit gott och firat att hon har lång weekend!! Wihoo. So excitet! Haft en riktigt rolig och mysig kväll med min syster, systermys. Har pratat om allt mellan himmel och jord och framförallt att jag snart ska resa iväg och vi kom fram till att det kommer att bli bra! Jag vet det! Både för mig psykiskt och bara en allmänt rolig tid! Såååå spänd!!

Imorgon åker vi i alla fall till Hunter valley! Ska bli så roligt och ska försöka ta så många bilder som möjligt och sen visa er eller lägga upp på Facebook. We'll see...

Nu måste jag iaf sova. Stor dag imorgon med inköp, packandes körandes etc ;)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0