Eleven something

Halloj!
Idag har det varit mulet väder så när jag vaknade tog jag på mig mina gympaskor och tog en promenad på stranden. Sen kom Narelle och hämtade upp mig och vi åkte till warringha mall. Kände mig inte lika förvirrad nu när jag hade någon med mig men var inte på shopping humör så det fick bli ett par flippflopps istället.
Sen åkte vi hem till syster och umgicks lite. Skönt att komma bort lite och göra något med någon på en vardag! Haha

Längtar till fredag för då far vi till Hunter valley under helgen och går på winetours! Huuuur kul som helst ska det bli. Vädret ska tydligen inte vara det bästa men vad gör det när man har vin ;) haha

Nu blir det off to bed! God natt😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0