Dee Why

Landade i sydney vid halv sju igår. Resan gick bra fast sista planet på 14 h var så seg. Vaknade varje timma typ och trodde jag hade sovit jätte länge så visade det sig att jag bara sovit en timma... Haha. Satt bredvid en trevlig skott tror jag har var, förstod typ hälften av vad han sa så det var lite problem med att kommunicera men vi försökte i alla fall:)

Syster och Lachlan mötte mig på flygplatsen och det var så himla roligt att se dom igen!! Gud vad man längtat! Sen åkte vi och handlade donken och sedan hem. Mitt nya hem... Hur konstigt som helst känns det, men så bra!! Dom jobbar idag (klocka är halv sju här) så det blev inte så sent. Jag la mig och kollade på en film men somnade typ 20 min in i den.
Vaknade 5.30 så kommer antagligen bli rätt trött när det blir natt i Sverige men det är bara att ta en powernap då:)

Idag ska jag gå och handla lite frukost och andra saker som jag inte packade med. Sen ska jag handla vin till ikväll, vi ska ut och äta idag :)

Efter kanske jag tar en promenad till stranden om det blir lite varmare, det ska bli 26 grader idag! Hoppas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0