Ålandsbåten

Godmorgon!
Igår åkte jag båten med familjen för att säga hej då! Var riktigt mysigt och roligt. Man åt lite för mycket och rullade ifrån buffén men det är så det ska vara ;)

Efter tog jag bussen till stockholm och mötte upp Liv och jojje. Sen drog vi till något ställe och mötte upp några andra :) var väldigt trevligt men kände att jag inte riktigt var med och var lite sliten. Som tur är jobbade pappa och slutade ett så jag åkte hem med honom. Var riktigt skönt att komma hem 2 istället för 4!:)

Sa hejdå till älskade Liv också. Hur ledsamt som helst! Buhuuu. Den andra personen som är intatuerad på min fot och betyder allt för mig! Även fast jag är på andra sidan jorden så finns jag alltid där för dig och det vet jag att du gör för mig också. Du är underbar och förtjänar allt det bästa här i världen. Saknar dig redan men vi ses snart igen! Längtar efter dina långa mail som ska uppdatera mig om allt som händer! Haha
Puss älskar dig<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0