4:30

God morgon!
Klockan är 4:30 och jag är spikvaken! Haha hur jobbigt som helst... Då vet jag att jag inte kan gå och lägga mig innan 11 i alla fall. Inte ännu.

Igår gick jag till stranden vid 10 och satt där 2 timmar. Det blåste en hel del så sanden flög runt hela tiden... Sen gjorde jag inte så jätte mycket. Gick och handlade tacos och bjöd Lach och Ca-Ca på det :) gott, men deras medium sås var så sjuuuuukt stark, då kan man ju undra hur stark stark är! Gott var det i alla fall!

Idag är det äntligen fredag! Ska till stranden några timmar sen ska jag till liquid store för att handla lite till ikväll ;) vi ska göra strawberry daiquiri! Yummie!!
Så ska vi även grilla och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0