3

God morgon! 
 
Vaknade 30 min tidigare an igar! Sa det ar ju en framgang iaf! ;) Lanar Lachlans dator for att lagga in nagra bilder darav en massa a:n och o:n.
 
Igar gick jag, Ca-Ca och Lachlan ut och at. At nagot som hetter Surf and Turf, hur gott som helst! Det konstiga har ar att man typ aldrig far nagon sas till... I Sverige far man ju alltid det. Men kottet var saftigt sa det var hur bra som helst anda. En annan sak som kanns hur konstigt som helst ar att pa de flesta restuarangerna sa far man ta med egen vinflaska! Hur konstigt ar inte det???? Smart for da slipper man betala overpris for vin men det kandes bara sa knappt! haha
 
Idag ar det sol igen sa ska ga ner pa stranden, lite tidigare idag dock. Forhoppningsvis blaser det inte lika mycket som igar for man blev nastan begravd i sanden! haha.
 
Och snart ar det helg!! Langtar for da ar Ca-Ca ledig = att jag har en lekkompis! :D Vet inte vad vi har for planer men om jag kanner henne ratt sa blir det en del alkohol ;) Inte for att jag klagar! hehe      
 
Sahar bor jag! :)
 
Mitt rum







 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0