15

Såå.... Har varit här i 15 dagar nu. Tiden har gått så sjukt snabbt även om jag inte gjort något speciellt, eller på vardagarna i alla fall. Dagarna sen för det mesta likadana ut för tillfället. Det har dock varit två kvällar med ösregn och åska... Och alla som känner mig vet att jag verkligen inte gillar åska. Kan säga att när det pekar i Sverige så är det inget jämfört med här. Känns som hela lägenheten skakar och heeela himlen lyser upp av blixtar. Uuuuuusch säger jag bara!

Ska försöka ta mig till warringha mall denna vecka och shoppa lite. Blir antagligen på fredag för det ska regna då eller kanske imorgon!

Nu ska jag slå på någon film och sedan sova! Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0