Whitsunday

Såå kom tillbaka från whitsunday igår! Har haft så sjuk kul och det har varit så skönt att bo på en segelbåt och få allt serverat och bara slappa. Fick även göra ett dyk. Inte lika coolt som i Cairns meen vi simmade in i grottor och typ genom trånga utrymmen vilket var rätt häftigt! Sen har vi snorklat en massa. Sett massor av sköldpaddor och självklart fiskar. Första kvällen tog vi det rätt lugnt och gick och la oss runt tolv, men den andra var det feeest! Haha körde massa drinking games etc. Hur kul som helst! När vi skulle gå och lägga sig så snarkade nästan hela båten så vi drog upp våra madrasser och sov utomhus istället. Var skönt om man bortser från att jag låg i samma position hela natten så hade sjukt ont i höften när jag vaknade... Jag skulle kunna göra dessa trippen resten av min resa, men skulle vara liiiite för dyrt. Kanske kör en till innan jag åker hem till Sverige.

Igår var det "efterfest" på phoenix men alla från båten. Mötte upp några innan och tog några glas sen vidare, dansade lite men de flesta i vår grupp var tvungna att gå tidigare för att hoppa på nattbussen. Kul kväll iaf!

Idag så är det check out. Vi åker vidare till 1770 klockan 23.45. Så det blev en nattbuss, hoppas jag kommer kunna sova lite i alla fall. That's all for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0