Surfing

Idag tog jag, Stine och Rachel en surflektion på 3 timmar. Var riktigt roligt men sjukt svårt i början. Lyckades komma upp några gånger i alla fall :)

Jag och Rachel bokade även en bush camp men canoeing och sova i tält i noosa. Coolt! Längtar. Det blir den 13. Imorgon tar vi bussen klockan 6.30 till rainbow beach... Och på fredag blir det fraser Island! Längtar sååå och det är det sista jag och älskade Stine gör tillsammans :( sen åker hon och jobbar som nanny in the middle of nowhere.. :(( är super glad för hennes skull såklart men kommer sakna henne så mycket, men vi ses snart igen!

Just nu sitter jag och Rachel och kollar på film som ingen av oss förstår för vi kom när halva redan gått... Haha men vi är så slöa idag så orkar inte göra något. Blir sängen snart iaf! Bye

I love my life right now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0