Sunny day

Idag vaknade jag och mådde bättre, känner mig fortfarande krasslig men inte så att jag vill ligga i sängen all day. Så tog mitt pickpack och gick till stranden nån timma sen tillbaka för att laga lunch. Har ätit samma sak i 3 dagar nu haha men det är så gott så det gör inte så mycket faktiskt! Ska ha det till middag imorgon med.

Martin som jag träffade på whitsundays kom hit idag också så imorgon ska vi åka till Australian zoo! Excited!!!!!! Sen blir det fest med saaam och shaun! Wiho. Men ska försöka vara lite duktig faktiskt för åker på söndag morgon till Brisbane och vill inte sitta på den där nedrans bussen bakis.. Men om jag känner mig rätt så kommer det antagligen inte bli så!;)

Har bokat hela min resa idag föresten. Hoppas verkligen att jag blir nöjd med antal dagar jag stannar på varje place. Men det tror jag, och om jag känner att jag behöver mer av ett ställe kan jag alltid åka tillbaka efter jag gjort Canberra, Melbourne etc.. Men anledningen till att jag Bokade allt är för att det kommit så många backpackers nu att de flesta hostels börjar bli upp bokade... Så kan inte leva som jag gjort hitintills och ta en dag i taget. Känns rätt skönt iaf att veta vart man ska bo etc..

Såhär ser resten av min resa längst East coast ut:
Brisbane - bor på Chill i 4 nätter
Surfers paradise - stannar 1 natt
Byron bay - bor på YHA i 6 nätter sen byter jag till nomads och stannar där i 5 nätter
Coffs harbour - bor på hoey moey i 4 nätter
Port macquarie - bor på ozzie pozzie backpackers i 3 nätter
Och sen är jag tillbaka i Sydney which means no more traveling for a month! Ska dock bli skönt att vara på samma ställe och framförallt med familj och inte behöva betala för att tvätta och ha ett fräscht kök etc! Mmmm nice! Cant wait!
Men kommer nog sakna att träffa nya människor på det sättet man gör här. Man blir liksom "tvingad" att på med främmande människor och på så sätt, vare sig man vill det eller ej, så lär man känna personer på ett eller annat sätt.
Oj nu är det verkligen dags för mig att sova! Känner hur nattpillet börjar göra mig sömnig och ska upp om 6 h så natti natti

Borde lära mig att ta av mig min ring hela tiden... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0