Rainbow Beach

Hade skrivit ett langt inlagg fran mobilen men den ville inte ladda upp........ suck. Har i alla fall kommit till Rainbow Beach now och sitter pa ett internet stalle for att fa tiden att ga lite. Klockan tva ska vi ha informations mote angaende Fraser Island. CAAAAAN'T WAIT!
 
Resan gick bra i alla fall. Sov for det mesta och kollade pa en film. Forut kunde jag aldrig sova pa bussar men nu gar det ratt bra faktiskt, fast hade tva saten for mig sjalv idag sa det var annu battre.
 
Under resans gang sa kollade jag lite i kalendern och insag att jag varit pa resande fot i 5 veckor nu! Och nu ar det bara 5-6 veckor kvar tills jag ar tillbaka i Sydney. Har ungefar 8 mer stallen att besoka sa det borde jag hinna med. Beror pa dock lite hur lange jag vill stanna vart. Det ar verkligen non stop hela tiden. Jag och Rachel satt och pratade om det att vi gor saker hela och hur vi kommer att kanna oss nar vi far en lugn dag eller en dag da man gor absolut inget. Man kommer nog kanna hur trott och slut kroppen ar pa allt farande. Kommer nog sacka ihop totalt, meeen inte annu. Det kan vanta tills Sydney nar jag har lite mer tid att bara vara for mig sjalv. Nar jag ar ute och reser vill jag se sa mycket som mojligt och gora allt jag kan och hinner med. Inte bara slappa och ta det lugnt pa hostelet. Shit det var lange sedan jag fick sova ut. But hey i'm not complaining, I love this life right now.
 
Anyway nu ska jag ta och ga tillbaka till hostelet och ga pa det dar motet. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0