Noosa

Första dagen i Noosa! Har två nätter på det hostelet jag bor på nu och sen byter jag hostel för det mesta är fullbokat här. Fick lite panik igår när jag insåg det för är inte redo att lämna noosa efter två dagar! Stannar minst tills på söndag. Kanske en dag till för jag vill åka till Australien zoo och det vill även Martin men han kommer inte förrän söndag. Vi får se hur det blir!

Igår lagade vi tacos, fast inte som vi svenska gör men gott var det ändå!
Sen gick vi till klubben dom har på hostelet och dansade lite. Var så sjukt trött så när det stängde totaldäckade jag i min säng.. Känner fortfarande hur en förkylning börjar krypa på men jag hoppas den bara tar och försvinner för här är den inte välkommen!

Idag kommer vi antagligen gå till stranden, kanske hyra en surfingbräda och spela lite volleyboll! Det var riktigt länge sedan jag bara hängde på stranden, känner hur min färg börjar försvinna. Fast jag har ju 7 månader kvar satt;) och jag vet att när mamsen, Tom, Emelie och Jonte kommer så kommer de bli mycket strandliggande!
That's all for now! Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0