Noosa day 3

Hej!
Igår efter frukosten kände jag hur jag mådde piss så hela dagen låg jag i sängen och kollade på film och sov... Super tråkigt men behövligt för idag mår jag så himla mycket bättre. Känner fortfarande av förkylningen men inte på samma sätt.

Var tvungen att säga hej då till Rachel och Jess igår också. Så himla tråkigt när man träffar människor som man verkligen har kul med så måste man splita. Men är så glad att jag träffade dom och jag är säker på att vi ses snart igen!

Idag var det dags att byta hotell för där vi bodde var det fullbokat :( så nu bor jag på dolphines beach house vilket verkar vara ett schysst ställe. Det är lite typ som apartments. Det finns två rum, i varje rum två bunkbeds och sen delar dessa två rum kök och toa/dusch och tv rum. Heeeeelt okej alltså! Dock ett väldigt lugnt hostel men det kan vara skönt och om jag vill parta så är det bara att ta mig en 30-40 min walk. Inga problem alltså!

Vi åkte till ett köpcentrum idag för Stine ville köpa en ny bikinitop sen inte så mycket mer. Lagade riktig mat själv för första gången sen jag kom hit typ. Annars brukar det vara burkmat som man bara mojsar ihop men iiidag gjorde jag brownrice med kyckling och sötsursås och lite grönsaker på det. Muums! Det bästa är att jag har massor av leftovers så kommer ha mat i några dagar nu! Awesome!!

Imorgon tänkte jag och Coco gå ner till stranden som ligger nästan bredvid mitt hostel! As nice! Sen blir det nog inte att göra så mycket mera. Eller ja jag får se vad som händer :) på fredag är det party med partydjuret Sam! Haha hon älskar det lika mycket som mig om inte ens mer.... Farligt!

Aja nu dör min iPad snart så hörs senare! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0