Men då

Bläääää idag är ingen bra dag...
Vaknade och hade ont i örat, hoppas veeeeerkligen inte på öroninflamation... Vill inte lägga en massa pengar på att få se en läkare och på medicin.. Förhoppningsvis gör det ont pga förkylningen så tänker avvakta lite. Har köpt förkylnings piller som Carro rekommenderade så förhoppningsvis funkar dom!!

Seeeeen var jag även tvungen att säga hejdå till Stine idag:( such a sad day! Båda grät, känns så sjukt för vi har bara känt varandra i 5 veckor men det känns som om vi känt varandra hela våra liv. Hon blev som en syster till mig, den där lilla systern som jag aldrig haft. Hon är en tjej som jag vet till 100% att jag kommer hålla kontakt med lååååång tid framöver. Kommer kännas konstigt att inte ha henne vid min sida när jag reser...

Har i alla fall tvättat idag så det är det enda bra med den här dagen! Reeeena kläder! :D
Gick ner till stranden nån timma men det blåste så mycket och jag ville inte riskera att bli sjukare eller sabba mitt öra ännu mer.
Blev ett depp inlägg men allt kan inte vara amazing här på andra sidan jorden..
Idag är första gången jag fått riktig hemlängtan...
Saknar min familj och mina vänner. Saknar att kunna prata med dom i Sverige utan att behöva tänka på tidsskillnaden.
Saknar att bo på ett ställe och inte leva ur en väska.
Saknar riktig mat och gott vatten. Saknar att jobba och ha en vardag med rutiner.
Depp dag, depp Marika.
Imorgon kommer vara en bättre dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0