Fraser Island

Halloj! 
Sitter just nu pa ett internet cafe och vantar pa att bussen ska komma. Skulle ha akt 9.40 men bussen ar minst 2 h sen........ haha och jag ar saa trott. Tror jag borjar bli sjuk :( Inte bra! Idag aker jag till Noosa i alla fall. Och jag skrev tidigare om bush camp men har avbokat det for ingen av oss kanner for att sova i talt igen, i alla fall inte an pa ett tag. 
 
I fredags gick vi upp tidigit och motte upp alla och sen satte vi oss i bilarna och borjade resan till Fraser Island. Det var fyra olika grupper. Jag var i grupp 1 och fick aka i bilen som guiden korde. Kuul att hora historier och vad saker och ting var sa jag klagade inte. Det var ratt haftigt att uppleva korning i skog och pa sand. Well allt var pa sand men olika terranger. As coolt! atke till en lake och simmade lite och till ett typ utsikts plats. Forsta natten pa campingstallet var hyffsat lugnt. Dom flesta gick och la sig tidigare. And the next day akte vi ivag till en champange pool. Vattnet fran havet slar mot stenarna och det skapar bubbler typ. Sen till en river och dar kunde man dricka det vattnet! Man gick upp typ 300 m och hoppade i och flot ner langst floden. Relaxing och harligt. Andra kvallen var inte riktigt lika lugn! Haha hade sa sjukt roligt med Sam och Ellie. Good times, good memories. har traffat sa himla manga nya skona manniskor denna helg. Helt underbara! Forhoppningsvis mots vi upp igen! 
 
Sjalva Fraser resan var lite blandade kanslor. Maten var i bra kvalite etc men for lite for de personer som vi var. Och andra dagen ville en aka hem och det drog ner nastan alla och alla hamnade i en svacka med daligt humor men under dagen forsvann det och de flesta verkade vara pa battre humor i alla fall! Utan de nya manniskorna jag traffade sa skulle resan inte varit sa rolig. Fast vi hade inte sa bra vader heller sa antar att om det hade varit sol hela tiden sa hade flera varit pa battre humor. Vet inte riktigt om jag ska rekommendera att gora det eller inte. Beror pa vad for slagt person du ar. Klarar du att sova i talt och att vara blot nagra dagar sa go for it. Om inte, dont do it. Men ar riktigt glad att jag gjorde det. Anven om det var otroligt mycket pengar. 
 
Tack for denna gang! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0