...

Såååå igår böt jag hostel. Mådde skit men kunde inte checka in förrän klockan 2.. Så hela dagen låg jag ute och läste en bok. Sen gick jag och checkade in och bara låg i rummet och dog lite.. Sen kom mina rumskompisar. Tre killar från uk och en tjej från Portugal. De började dricka och det slutade med att jag också gjorde det... Och det var menat att jag skulle ha en lugn hemmakväll och bli av med min feber. Var ute till sent på kvällen och idag mår jag väll som jag förtjänar gånger 3... Mwaa tror jag hostar upp mina lungor snart. Idag måste jag verkligen ta det lugnt annars kommer jag bara bli ännu sjukare! Så inge party or anything. Kommer nog inte ens gå till stranden för mamma sa att jag inte borde vara i solen med feber... Kommer antagligen sova bort dagen och hoppas på bättre tider! Haha det var iaf en awesome night så ångrar inte att jag gick ut ( förutom litelite nu i efterhand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0