En vanlig tisdag

Igår var riktigt rolig, ingen sen kväll dock eftersom Sam skulle köra idag... Men skönt, kom hem runt halv ett. Idag mår jag piss och det är inte pga alkoholen! Har blivit sjuk.... Igen... Antingen så har Rachel smittat mig eller så är det aircon som gjort det:( inte kul. Ligger helt sänkt i sängen med feber, hosta och ont i halsen. Fml, önskar så att jag bara var hemma och kunde ligga i ett rum utan massa människor runtom.. Åh verkligen värsta att vara sjuk på hostel... Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag kan gå till stranden eller bara göra något, idag blev jag till och med utmattad av att gå till affären som är typ 200 m bort. Haha
Imorgon byter jag hostel också! Stannar tre dagar där sen vidare till coffs harbour, tre nätter där och sen port macquerie två nätter där sen är jag hemma i Sydney igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0