Brisbane

Idag skulle jag gå runt i stan lite och sen möta upp Jess och killarna vid lagunen... Meeeeeeeen när jag gick i staden så kom jag plötsligt till ett köpcenter och tänkte jag skulle gå in och kika lite bara... Slutade med att jag kom därifrån med tre olika påsar... Inte braaa! Eller ja jag gjorde faktiskt riktiga fynd!
En t-shirt för 4.50 $
En klänning för 4.50 $(!!!!!)
En annan klänning för 15 $
En romper för 20 $
Oooooch en ur mysig Tjocktröja för bara 10 $! Original priset var 45!
Så jag gjorde riktiga kap faktiskt. Frågan är hur jag ska få plats med dessa saker i min redan överfyllda ryggsäck... Ouuups!

Aja när jag sedan skulle ta mig därifrån kom jag ut på något konstigt ställe och det tog mig typ 1 h att hitta till rätt gata och då var klockan redan tre så skippade lagunen idag. Får bli imorgon istället! Har druckit riktigt dåligt idag så har världens huvudvärk.. Kommer nog ta en liten nap och sen äta middag. Samma som igår, taaaaacos! Wiho. Älskar leftovers! Kommer ha det imorgon med och Kaaanske på onsdag om det finns kvar något. :D as bra för köttfärsen kostar bara 3 dollar och du har mat för 3-4 dagar! Billigt och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0