Bläää

Jag älskar verkligen att resa runt och träffa nya människor, det enda jag inte gillar är att man alltid måste säga hejdå till dom.... Även om man inte känt dom så länge så känns det som att man varit vänner i år. Idag åkte iaf Rachel vidare till coffs, förhoppningsvis möts vi upp igen där om hon blir kvar annars ses vi i Sydney. Och imorgon åker Sam.... Trodde jag skulle få några dagar mer med henne men icke :(

Idag gick jag med Rachel till bussen och sa hejdå sen gick jag hem och fixade lite med bookings. Har ändrat datum när jag kommer hem så är tillbaka den 7 december istället för den 11. Varför? Jag har ledsnat att bo på hostels, det tar verkligen på krafterna och känner hur jag behöver en brake och bara vara på samma ställe.
I alla fall sen kom Sam och Kaia och våldgästade mig! Haha dom lurade ut mig till en bar så tog vi några glas och sen vidare hem, duscha och nu ska jag snart fixa mig sen kommer dom hit till mitt hostel och dricker lite sen vidare ut! Kulkul. Måste ju säga hejdå till Sam i stil ;)

Börjar känna mig sjuk igen... Tror Rachel smittat mig. Känner mig helt blockad i näsan och huvudet. Men denna gång tänker jag inte låta det hindra mig från att göra saker. Är ju ändå hemma snart!! Då kan jag vila ut och tagga om :) oj nu kommer dom snart så måste sminka mig.. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0