Bilder

Hej igen! Har kommit till Brisbane nu och regnet bara oser ner.... sitter vid en dator och laddar upp en maaaaassa bilder pa facebook. Anledning till att det inte ar sa manga bilder har ar for att jag oftast skriver med min mobil och dar har jag inte alltid bilder. Men ja ni som har mig pa Facebook in och kolla och ni andra... to bad for you ;) haha Dyker upp lite sma bilder da och da. Okej sa idag sa vet jag inte riktigt vad som hander. Med det har vadret kanner jag inte for att gora nagot alls. Men kanske hittar pa naget med Rachel, Jess, Pete och Jack ikvall. Beror pa vad alla kanner for. Just nu kanner jag mig mest sliten och for att kolla pa film hela dagen. Haha men jag ar ju i australien sa kanns lite val trakigt att gora har. Aja far se. BYYYEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0