Australia zoo

Hejsan! Sitter just nu och väntar på greyhound bussen! Hoppas verkligen inte den är sen!! Men åker till Brisbane idag i alla fall och blir där i fyrs dagar som sagt. Är typ storm där så vet inte riktigt vad jag ska göra men det ska bli finare i veckan så hoppas på det!!

I alla fall så var jag på australia zoo igår! Super kul och jag gillade det där zoot. Inte så stort som jag trodde det skulle vara men fick klappa kängurus och koalor. Sen att det är steve irwins zoo gör det lite mer speciellt. Var i alla fall värt dom där 59 dollarna. Fick se en fågel/krokodil show. Tror jag lyckades ta några hyfsade bilder! Kommer upp på Facebook nästa gång jag har tillgång till dator. Sen fick vi över se en tigershow. Riktigt coolt att se hur djurskötarna kan interact med de stora kattdjuren! Tror jag fick några bra bilder från det också.

Aja nu ska jag sätta på musik och hoppar på att denna bussresa går superfort! Tar bara 3 timmar så borde inte vara några problem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0