Airlie beach

Såå igår åkte vi (jag, Flo, thomas, fabion och "william") runt i bilen och kollade på olika stränder, snorklade och vandrade. Fick se mina första koalor!!! Och i det vilda dessutom! Yay! Sen åkte vi och handlade lite öl och snacks och kollade på solnedgången på en strand. Så vackert, fick även se två sköldpaddor sticka upp sina huvuden. So cute. Sen åkte vi hem och lagade mat tillsammans. Blev ris, kyckling med cocos sås, gött. Efter kom stine till base och "lurade" ut mig! Haha omg jag var så trött men kämpade på. Blev en riktig billig utgång då jag inte behövde betala någon drink. Gratis är gott och farligt! Haha. Vi drog vidare med några av hennes kompisar till ett lokalt ställe. Alltså det fanns så många konstiga människor på den där ön! Men även många snälla. Förstår inte varför jag alltid ska dricka innan jag ska resa... Aldrig någon bra ide. Men det blev en riktig rolig kväll :)
Sitter just nu på bussen påväg till airlie beach. Imorgon blir det whitsunday!! Its gonna be a goooood time! Tre dagar två nätter på båt. Wihoo! Aja nu ska jag försöka spara lite batteri på mobilen! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0