20!

Så min första dag som 20 åring! Lämnat tonårslivet bakom mig. Känner jag mig mer vuxen? Gud nej... Men däremot känner jag hur jag ändrats genom denna resa. Hoppas verkligen inte jag går tillbaka till Svenne jag när jag kommer hem igen. Återstår att se.

Men känns så sjuuuukt att jag är 20 år! Känns som det var igår jag fyllde 18 liksom... Tiden går för fort.

Juste glömde berätta om en sak från igår! Rachel hade inte bokat sitt hostel för lördagen osv. Så när jag kom ville hon stanna längre men allt var fullbokat på lördagen och vi ringde 4 olika hostels.. Såå vi bestämde oss för att vara lite olagliga, haha. Vi delade säng för en natt. Busigt! Men ja jag tänkte ju inte direkt låta henne sova ute! Vi båda var nog lite oroliga för att bli påkomma för varje gång någon kom in i rummet ryckte vi till och panikade några sekunder! Haha men allt gick jätte bra!

Idag så lyckades jag ta mig ur sängen och hjälpte Rachel med sin packning för hon var tvungen att byta hostel. Sen gick vi till stranden en timma. Det blåste väldigt mycket idag och man är ju alltid så överkänslig dagen efter så gav upp efter ett tag och gick tillbaka till hostelet. "råkade" sova 3 timmar när jag kom tillbaka. Oupsii, så nu ligger jag vaken och kan inte somna. Har fått halsbränna också så det hjälper inte. Jag ska aldrig mer dricka alkohol.. Hosthost.
Rachel och Craig kom till mitt hostel och vi kollade på några filmer. Så skönt att bara mysa och ta det lugnt.

Imorgon ska vi ta en 45 min hike till en annan strand som tydligen ska vara fin, sen på kvällen får vi se vad vi hittar på. Kommer nog inte bli party. Måste vila upp mig några dagar nu tror jag. Aja nu ska jag försöka sova igen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0