1770

Igår var bussen 2(!!!!) timmar sen... Och resan som skulle ta 10 h tog istället 12. Kulikul. Ogillar buss, men har antagligen inga så långa bussresor kvar.. Eller ja det beror på hur jag bestämmer mig för att resa!
Vi kom fram typ ett här i 1770 eller Agnes Water runt ett. Blev upphämtade och körda till hostelet. Bor på cool bananas. Riktigt fräscht hostel. De städar tex köket 3 gånger om dagen! Känns lite hippie stämning här. Finns inte så jätte mycket att göra här men det är skönt att bara slappa lite! Imorgon ska vi ta en 3 h surfing lesson! Wihoo! Kostade bara 17 dollar så det är typ inget. Hoppas jag kommer upp, men det är bra övning inför min surfvecka jag ska ha någon gång i framtiden. Nu ska jag gå och lägga mig med tanke på att jag bara sovit kanske 2 h om ens det... Ah juste det jag egentligen ville säga är att jag lagt upp bilder på Facebook nu! Så in och kolla vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0