Lördag

It's Saturday! Jupp jupp. Imorgon åker jag vidare till Coffs Harbour klockan 11.40. Tar ungefär 3 h så det är inte så farligt :). Igår gjorde jag som jag borde ha gjort i alla fall. Låg i sängen hela dagen. Ändå gången jag gick utanför hostelet var till affären för att köpa juice och en apelsin. Haha kan ju inte bara leva på crackers även om jag inte känner för något annat.. Längtar tills jag kan börja äta normal mat i Sydney. Tror inte min mage eller kropp är så glad över mina matvanor här... Ändring ska det bli!
Idag mår jag iaf lite bättre. Ingen feber tror jag. Gick till stranden imorse men klarade inte mer än en timma så nu ligger jag i min säng igen och ska ta en tupplur... Inge kul att ligga inne när det är 32 grader utanför. Men men, det kommer fler sådana dagar så att..

Ikväll får vi se vad som händer. Om jag känner mig bättre kanske jag går ut mef dom andra annars tvingar jag mig själv att vara hemma. Faaast det är ju ändå min sista natt här.... Åh beslutångest, men har några timmar att bli bättre på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0