98

Hej!

Så kom till Sydney i fredags. Känns konstigt att vara tillbaka och det är nästan som att man aldrig åkt.

Ååååh bästa BÄSTA saken hände i fredags!!! Anna kom för att överraska Carro och Carro hade julfest med sitt jobb men ville att jag och Lach skulle komma ut och möta dom i manly. Sååå vi hämtade upp Anna från flygplatsen. Hon fick köra racer dusch och fixning. Stackarn hann inte ens andas.. Sen åkte jag, Anna, Lach och Narelle till manly.

Först mötte vi upp matt som inte heller hade någon aning om att hon skulle komma. Hans min var... Ja nästan oslagbar. Om man tänker på tecknade filmer när figurer tappar hakan så var det så han såg ut!!! Såååå bra!!

Vi går i alla fall in för att beställa drink så ser vi Carro komma med sina arbetskollegor. Anna gömmer sig bakom Narelle som försöker få upp sin kamera på mobilen medan jag typ rushar fram för att säga hej och hejda henne lite. Sen ber jag henne att stänga ögonen för att jag har en present till henne. Vi plockar fram Anna och när Carro sen öppnar ögonen, omg säger jag bara. Sååååååå oslagbart!!!! Hon skriker till så att hela restaurangen kollar och börjar storböla. Hoppas verkligen Narelle får upp klippet på facebook för om man inte ser det så kan man inte riktigt förstå. Till och med jag och Narelle blev tårögda.

Resten av den kvällen bestod av Carro som försökte förstå vad som hänt. Haha! Efter ett tag går vi till en club och det slutar med att " gamlingarna" gick hem och jag och Narelle fortsatte att dansa vidare. Riktigt rolig kväll men mådde inte så jättebra dagen efter.. Oups! Men allt är hennes fel, faktiskt mamma jag lovar!

Vi går till baren och hon säger att vi ska beställa fyra drinkar. Visst tänkte jag och trodde vi skulle göra det så att vi slipper köa igen. Meeeen neeeej, innan jag ens tagit tag i mina drinkar så har Narelle druckit upp sina! Haha omg den tjejen kan dricka snabbt! Men kul hade vi och det är ju ändå huvudsaken.

Sen har det inte hänt alltför mycket. Vi hade sushitrain lunch på söndagen och idag bedömde sig jag och Anna för att baka lussebullar och knäck. Enda problemet vi hade med lussebullarna var att vi råkade köpa fel mjöl... Istället för vanligt köpte vi wholegrain mjöl, men då tänkte vi att den blir kanske liiiiite nyttigare i alla fall! Haha. Var helt okej så det så.

Har varit riktigt kallt och fult väder och det ska tydligen fortsätta imorgon så blir kanske warringha Mall eller något sådant. We will see. Anna är fortfarande väldigt jetlaged så...

Nu säng! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0