94

Hejhej hemskt mycket hej!
Har inte skrivit på några dagar. Sooooorry...
Var i coffs, hade eget rum i två dagar. Hur nice som helst!! Way. Första dagen var det regn och storm så spenderade stora delar av dagen i ett mall och resten i rummet och kollade på tv. Skulle gått till Rachel men jag går inte ut när det åskar! Punkt slut.
Andra dagen spenderade jag med att gå runt och kolla på olika ställen. En mysig håla det där.

Igår kom jag till port macquarie. Hängde lite med några rumskompisar men gick och la mig hyfsat tidigt. Och idag ligger jag på stranden och får se hur länge jag orkar det, såå varmt! Haha ;)
Imorgon klockan 5:50 åker jag till Sydney!!!!! Wow två månader har verkligen gått snabbt! Resan tar ungefär 6 h. Ska bli skönt att inte behövs resa runt nu på ett tag och inte behöva leva ur en resväska. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0