90

Tjabba! Idag har jag varit här i exakt 90 dagar. Hur sjukt är inte det?? Tiden har gått då otroligt fort men samtidigt känns det som att tiden står still. Så svårt att förklara...
Kom till Coffs Harbour idag i alla fall. So far so good. Känns som en mysig och stillsam stad. Hostelet jag stannar på heter hoey moey och när jag blev upphämtad från busstationen fick jag en lite privat tour. Han körde upp mig till ett litet utsiktsställe där man kunde se hela coffs typ. Skit fint! Hostelet verkar helt okej, en stor pup och mathak. Rummet jag stannar på är väldigt litet och toan är minimal känns ändå hyffsat fräscht. FÖRUTOM köket. Sämsta köket jag sett..... Usch fanns typ inget man kunde laga mat med och stora kylskåpet var trasigt och ja en enda kniv etc. Hm.. Lär inte laga mat där någemer! (även om jag bara hade rödbetor och tonfisk idag)

I mitt rum finns bara franska personer =dålig engelska och dom håller sig för sig själva. Lite synd men men. Rachel är här i coffs också, fast på ett annat hostel. Yaaay! Men hon åker nog imorgon:( Kanske möter upp med henne ikväll eller så blir det imorgon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0