117

Hej!
Idag åkte vi till city och strosade runt lite. Hamnade på en italiensk restaurang och lunchade. Sen tog vi färjan tillbaka manly där det blev några drinkar, eller ja för dom andra själv har man typ blivit nykterist.. HA!

Tog taxi hem och kollade på film och myste. Bra dag, skönt att inte bara ligga på stranden som delar av min familj vill göra för det mesta. Blir så uttråkad efter nån timma, haha inte kul!

Ah juste igår åkte vi till shelly beach som ligger vid manly. Låg där hela dagen och påväg hem började jag må illa så hela kvällen låg jag och läste/sov. Inte kul alls, men tror det bara var solsting för idag mår jag bra :)

Nu ska jag sova och tagga inför nyår, två dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0