Maja Hägglund

Idag sa jag hej då till Maja... En av de få personerna i mitt liv som jag faktiskt öppnat upp mig för! Känns rätt tomt och konstigt att vi inte kommer att ses på 9 månader. :((
Grät hela cykelvägen hem och antar att det kommer komma mer senare när jag börjar tänka på allt.

Du är så bra Maja. Inte nog med att du kan ta min tråkiga och lite hemska/dryga humor utan du ger även tillbaka med samma kaka vilket jag älskar. Du ställer upp och jag vet att jag alltid kan vända mig till dig lilla Majabaja. Det finns en anledning till att du finns intatuerad på min fot. Du är en sån vän som man inte har råd att förlora för du tar sån stor plats i mitt hjärta. Någon jag aldrig kommer att glömma eller vill vara utan!
Vi ses om nio månader och på alla våra 100 Skype dejter vi ska ha!! Puss


Kommentarer
Postat av: Maja

Fan vad jag älskar dig!!! ÅK INTE! :(( <3

2012-08-29 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0