Damien Rice

Kan inte sova... Inget ovanligt för att vara mig men denna vecka har det varit värre, nerverna som spökar!

Har börjat packa väskan nu i alla fall... Är nästan klar med kläderna, lite saker som fortfarande behövs tvättas så slänger ner det på söndag! :)

Bestämde mig i alla fall för att ta min resväska så stoppar jag i backpack väskan i den, fick knappt plats med hälften av mina kläder i ryggan satt det blir bäst så! Än så länge har jag 4 kilo kvar att utnyttja men just nu är det bara kläder, sen tillkommer smink och annat onödigt... Haha

Ska försöka sova snart igen, men varje gång jag lägger mig ner kommer jag på något annat jag måste packa ner och flyger upp för att fixa det så jag inte glömmer! Vilka problem right?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0