7 dagar!

Shit alltså!! Det är bara en vecka kvar tills jag åker! Hur galet som helst. Tankarna bara flyger runt i huvudet vilket gör att jag inte kan somna... Har så mycket att fixa innan - packa ner mitt rum, städa mitt rum, köpa lite nödvändigheter, fixa min kamera, klippa mig, packa etcetc... Sen träffa så många som möjligt för att säga hej då!

Hade ju fest i fredags och jag fick en sån fin present av en kompis så började böla, och det var bara början... Haha, kan ju säga att jag inte hade något smink kvar när jag kom hem! Hur jobbigt som helst att säga hej då...

Mitt schema för denna vecka:
Måndag - fortsätta på mitt rum + tvätta
Tisdag - jobba 9-16, äta smörgåstårta hos Maja och säga hej då till henne.
Onsdag - åka till Stockholm och köpa det sista, klippa mig och förhoppningsvis hinner jag förbi Elgiganten.
Torsdag - jobba 9-16, sen hem till Lollo och äta där + säga hej då.
Fredag - Städa, tvätta och packa! Sedan middag hemma hos pappa antagligen för att säga hej då till honom.
Lördag - Städa, tvätta och packa! Åka båten med mamma, Tom, Emelie, Jonte, Alex och Elin för att säga hej då. Sedan vidare till Stockholm för en utgång med bland annat Liv + säga hej då till dem.
Söndag - Packa, packa och åter packa. Kommer säkert packa om typ 100 gånger! Haha.
Måndag - Maria kommer och hämtar mig tidigt på morgonen så bär det av till Arlanda.

Många gråt dagar framför mig så kommer vara helt svullen i ansiktet! Haha

Ska väll försöka somna nu så jag kan vakna i hyfsad tid imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0