6

Hej!
 
För alla som vill veta så hade jag inga hål i mina tänder... Utan där jag trodde det var hål var det tydligen en frakur. Biter antagligen ihop mina tänder under natten så kommer behöva en bettskena, vilket jag får fixa när jag kommer hem. Så imorgon skall jag tillbaka dit klockan 8:45 för att testa fylla igen det.
 
Var även hemma hos Maja och firade hennes 20 års dag. Åt en underbar smörgåstårta! Bestämde att vi inte skulle säga hej då idag utan jag åker till henne efter att jag klippt mig imorgon. Sa dock byebye till Juan och självklart började jag gråta. Haha, känner mig så blödig men det ligger i mina gener och jag börjar gråta för minsta lilla. (och nej jag menar inte att det är en liten sak att säga hej då till honom!)
 
Mer och mer börjar jag faktiskt inse att jag ska lämna denna håla och flytta till en annan något större håla! Allt känns verkligen overkligt. Jag vill inte säga hej då till mina kompisar eller familj och jag vet att det egentligen är "på återseende" men man vet aldrig vad som kan hända. Kanske blir uppäten av en haj, biten av en spindel eller nerslagen av en känguru. You never know, åker ju ändå till världens giftigaste land! Eller som alla säger att jag kommer förälska mig där nere och stanna kvar (Nej mamma, du behöver inte oroa dig. Jag kommer att komma hem igen!)
 
Har aldrig varit borta så länge från min familj eller vänner. Tänk om saker och ting har förändrats totalt när jag kommer tillbaka. Tänk om jorden verkligen går under den 21 december. (haha jag vet, mina tankar är fucked för tillfället!)
 
Känns som om att jag bara får denna resa att se dålig ut, så vi tar det på den ljusa sidan!
 
Jag får umgås med min älskade syster hur mycket jag vill!
Jag kommer träffa så många nya och spännande människor!
Jag kommer lära mig så mycket om mig själv!
Jag kommer bli så självständig och växa som person!
Jag kommer få uppleva en helt annan kultur och miljö!
Jag kommer få uppleva så många sjukt underbara saker!
Jag kommer att få det bäst där borta, när jag väl är där!
 
Visst jag kommer ha mina ups and downs med hemlängtan och alla ställen är kanske inte så bra som jag hoppats men i stort sätt kommer jag have the best time of my life!
 
Och ja jag vet att jag blandar in lite engelska, men vadå jag måste ju börja öva lite...
 
Bildbomb med de få bilder jag faktiskt har på min dator!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0