185

Hejsan!

Mycket har hänt! Väldigt mycket har hänt!

Australia:

Lämnade Melbourne efter 3 underbara veckor! Mitt absoluta favorit ställe! I could live there!

Tog en guidad tur från Melbourne till Adelaide via Great ocean road! Huuur bra som helst och de flesta var väldigt trevliga. Så synd med människor som ska klaga på allt. Håll det för sig själv istället.

Men det var en tjej där som jag verkligen fick bra kontakt med. Ännu en tysk (oh how i love My german girls!).
Hade hur kul med henne som helst. Och har massor av bilder från turen på Facebook så kika där!

Väll i Adelaide mötte jag upp ett gäng från gruppen åt och jag + 3 andra gick till en marknad typ. Riktigt mysigt och åkte karusell och allt!

Dagen efter gick jag och Diana till museum och kollade runt lite. Jag gillade verkligen inte Adelaide. Fråga mig inte varför men jag fick inga bra vibbar från det..

På kvällen gick vi som gick till marknaden ut och åt och sen vidare till en pub. Satt där, drack och spelade pool. Riktigt roligt. Åkte till flygplatsen och flög upp till Perth. Där åkte jag hem till Millies hus. På kvällen när hon kom hem så drack vi lite och sen åkte vi till ett gig. Hade väldigt roligt dära.

Dagen efter hade vi sovmorgon och sen åkte vi och åt frukost. Mys. Millie åkte runt med mig och visade runt lite. På kvällen åkte vi hem till hennes kompis och grillade.
Söndagen åkte vi och hennes rumskompis till parken och hade en vy över hela Perth city. Finfint. Sen vidare till stranden.
Sen hände inte så mycket. Vi åkte till hennes kompisar och åt osv.

Och på tisdagen åkte jag till Bali!!!! Berättar senare om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0