121

Gott nytt år på er!! :)

Jag firade mitt nyår här i dee why. Först kom alla hit till Carros lägenhet. Hyffsat trångt med 15 personer i en liten lägenhet, haha men det gick bra :). Sen gick vi ut till en restaurang och åt gott. Kollade lite fyrverkerier vid 9. Drack den starkaste strawberry daqurie(?) någonsin till efterrätt. Sen tillbaka till lägenheten och festade vidare, drack skumpa och sjöng kanske lite för högt. Stackars våra grannar!! Men var en riktigt rolig kväll! Gick och la oss halv fem... Haha vad hände med tiden typ!!

Dagen efter mådde jag inte alltför bra så låg hemma och kollade på tv hela dagen..

Idag var det dags för pilates igen. Har dock fortfarande träningsverk från i måndags, haha!

Nyårslöften då?? Jag har tre.
1. Komma igång med träningen igen och träna minst 3 gånger i veckan.
2. Klara av att springa heeela dee why beach.
3. Göra 2013 till det bästa året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0