170

Okej, lördags: träffade på några här ifrån hostelet och hängde med dom sen gick vi till parken, kollade på eldshow och på stjärnorna.

Söndag: kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.....

Måndag: dags att byta rum igen, så checkade ut vid tio och sen gick jag till parken och sov för hade inte sovit något under natten. Vaknade och gick och checkade in.

På kvällen mötte jag upp Stine och Brooke på en europeisk bar. Riktigt nice ställe och bartendern var hur rolig som helst. Hade en riktigt bra kväll.

Tisdag: vaknade sent för det var inge roligt väder ute... Men gick iaf och bokade min great ocean road, så på söndag åker jag på en 3 dagars roadtrip och åker samtidigt till Adelaide.
I mitt rum träffade jag en underbar britt som jag spenderade eftermiddagen med. Och på kvällen mötte vi upp Brooke och gick på en love storytelling bar. Det är inte alls som ni tänker när ni läser det. Utan det var 7 personer som berättar om olika kärlekshistorier men det var inge depp utan komedi och hur kul som helst!

Efter gick jag och Sarah till en bar nära hostelet och träffade två killar från vårt rum. Tog en drink och sen hem eftersom ena killen och Sarah åker idag :(

Och idag är det onsdag! Klockan är snart 11 och jag har inte hunnit med något alls. Ska ta och klä på mig och gå och handla frukost/lunch.

Ikväll blir det turf bar igen med the girls! Fuuuun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0