164

Hejsan!

Har inte gjort allt för mycket de senaste dagarna.

I söndags åkte vi till st kilda festivalen. Riktigt roligt var det och bra musik!

I måndags träffade jag en kompis som jag träffade på min dykarkurs. Gick och åt Kina mat och gick runt i några affärer.

Igår (onsdag) bestämde jag mig för att gå till museum. Gick runt där några timmar sen hem fixade mig och gick till stine. Där drack vi gött goon och senare gick vi ut med några av hennes rumskompisar. Dansade typ hela tiden och kajsa gick runt och snodde drinkar så man behövde inte betala något alls! Hahaha hur bra som helst!

Alla gick hem förutom jag som hittade en ny kompis som jag dansade med och det slutade med att vi gick till ett annat ställe som tydligen har öppet 24/7. Omg är helt slut i benen efter allt dansade och kom inte hem förrän halv sju imorse. Snacka om trött jag är nu, men det blev en riktigt lyckad kväll.

Nu ikväll ska jag möta upp kära stine och ha lite valentines mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0