151

Hejsan!
Så australia day var rolig! Mycket bad, god mat, gott sällskap och god dricka. Som det ska vara!

På måndagen åkte vi och åt med matt och Nic på yum-cha eller var det nu heter. Efter åkte vi hem till matt och spelade lite tvspel. Han hade som ett Wii, super kul var det.

I tisdags fyllde Kaye år så vi åkte dit och åt. Sen på onsdagen bestämde jag mig för att åka till warringah mall. Gick runt hela dagen och fick med mig en kofta och en bh hem. Gick även på bio. Såg life of pi. Häftig historia, kändes väldigt lång dock och lite små seg ibland men jag gillade den ändå.

Igår hämtade Narelle upp mig och vi åkte och kollade på bio igen, haha. Såg silver lining, inte alls som jag trodde sen skulle vara men den var bra. Extremt rolig i slutet. Efter gick jag runt på mallet igen och kollade efter present till Narelle som fyllde år igår.
På kvällen åkte vi hem till dem igen och firade henne. Många födelsedagar i familjen Lewis nu!!

Och nu är det fredag. Ikväll blir det att åka till wharf bar i manly och fira tösen och avskedsfest till Anna som åker på söndag! Två månader har verkligen gått snabbt! Galet... Kommer bli en riktig rolig helg i think


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0